Hic et nunc

Elucubracions diverses d’un valencià de Pedreguer

Reflexionant

Deixa un comentari

El pensador de Rodin

Avui, dia de reflexió abans de les eleccions que demà decidiran el color polític dels ajuntaments de tot l’Estat i de la presidència de la Generalitat Valenciana, m’agradaria que tots junts férem una petita i ràpida reflexió (valga la redundància).
Sembla que últimament està de moda malparlar dels polítics, desconfiar i dir fels de la seua tasca, criticar-los a priori i sense coneixement de causa, i altres coses per l’estil d’aquestes. Sincerament em sembla que tot açò és un cras error i m’agradaria trencar una llança a favor d’aquest actualment maltractat grup social. D’acord que desgraciadament han hagut i hi han molts casos de corrupció, desviació de fons públics i tota classe de tripijocs d’aquest tipus. D’acord que els polítics treballen amb els diners de tots, i que per això haurien d’anar molt més en compte. D’acord, totalment d’acord. Però hem de recordar que la gran majoria dels polítics no són uns lladres i uns estafadors (com també se’ls defineix ara) i hem de pensar en tota la gent que es dedica o s’ha dedicat a la política en l’àmbit local, aquelles persones que han decidit entrar a formar part d’una llista, siga la que siga, amb una bona intenció, amb ganes de fer el que cadascú considera millor per als seus conciutadans. També em sembla important condemnar tots els moviments infundats i interessats de difamació o deshonra dels polítics, ja siga en general o particularment; les persones que fan açò, sincerament, no mereixen el meu respecte (com tampoc el mereixen aquelles que difamen o deshonren infundadament i interessada qualsevol altra persona, siga quina siga la seua ocupació).
Ara bé, em sembla magnífic tot el que s’està fent actualment contra els relativament pocs polítics que sí que estafen, incompleixen la llei o abusen de la seva autoritat. En aquests últims anys sembla que per fi ens hem adonat que cal fer fora de la partida a tots aquells que no en compleixen les normes, i ho celebre.
En fi, demà, quan aneu a votar (que espere que hi aneu), penseu en açò, però no ho penseu sols demà, espere que ho tingueu present sempre.

PS: Si voleu votar en l’enquesta sobre si posar publicitat o no en aquest blog cliqueu ací.

Publicat per Blai el 26/05/07

Deixa un comentari