13/09/08

Clerks

«Si tuvieras el mínimo sentido común dejarías de una puta vez de intentar ser como todos los borregos y sólo vivirías tu vida del modo que te enrolla a ti, capullo mamón.»

Només en una pel·lícula de Kevin Smith com és Clerks II podem trobar frases brillants com aquesta camuflades enmig de minuts i minuts de diàlegs indecents, absurds, intranscendents i friquis a més no poder.

Entre ahir i avui he vist Clerks i Clerks II i he de dir que feia molt de temps que no reia tant amb una pel·lícula (millor dit, amb dues). Per fi ha quedat demostrat que allò de “segones parts mai foren bones” no sempre és cert, ja que les dos són una meravella.

Bé, ja ho sabeu, si teniu ganes de riure una estona amb el poc trellat de Dante, Randal, Jay, Bob i companyia (american people en estat pur) no dubteu en veure-les. Una de dos, o vos encanten o les odieu, no hi ha terme mig.

Un Comentari a “Clerks”

  1. Warning diu:

    Frase molt dura! Tinc pendent com ja saps vore les 2. Tocaria verme avisat i les averem vistes junts xDDDDDDDDD. La semana que ve avore si vec.

Deixa un comentari